27 veljače 2010

Obiteljski ručkovi vikendom


subota, nedjelja od 12 - 16 sati

Provedete cijelo prijepodne pripremajući ručak vikendom?

Dok sve pospremite već pada mrak.

Svaki trenutak proveden s obitelji je dragocijen.

Vikendom U restoranu vinariji Josić pripremamo obiteljske menije po tradicionalnoj recepturi. Uživajte u jedinstvenom ambijentu baranjskog surduka sa svojom obitelji. Pripremili smo i menije za naše najmlađe goste i sve to po promotivnim cijenama.

Odmorite se vikendom i dođite u Baranju u Restoran vinariju Josić.

Više informacija na www.josic.hr i telefone 734410 i 098466727

meni 1

goveđa juha
zagrebački odrezak
pekarski krumpir
mješana salata
desert: savijača s jabukama

cijena 75,00 kn


meni 2

pileća ragu juha
pileći batak sa žara
pire krumpir
mješana salata
desert: savijača s jabukama

cijena: 65,00 kn


meni 3

domaća kokošja juha
kuhano kokošje meso i povrće
umak od rajčice
kotlet sa žara
sataraš s rižom
kupus salata
savijača s višnjama

cijena: 80,00 kn


dječji meni 1

domaća kokošja juha
rolovana pileća prsa punjena sa suhim vratom
riža na maslacu
kupus salata
savijaša s višnjama

cijena: 40,00 kn


dječji meni 2

domaća goveđa juha
punjena pljeskavica
pekarski krumpir
zelena salata
savijača s jabukama

cijena: 40,00 kn


dječji meni 3

domaća kokošja juha
panirani plieći štapići
pirjano povrće
mješana salata
savijača s jabukama

cijena: 40,00 kn

Nema komentara:

Objavi komentar

Restoran Vinarija Josić's Fan Box